2016. február 14., vasárnap

részmunkaidő

Megértem, hogy buknak rá a holland anyukák, tökre életképes rendszer. Bár meg kell mondjam, heti két-három naptól én még nem érzem úgy, hogy hű, de dolgozom. Marad elég szabadidőm mellette, hogy járhassak a nyelvtanfolyamra és a gyerekekkel legyek. Igazából ami nem túl nyerő, az a kisebbségi komplexus. Voltak ilyen paráim, hogy elég szánalmas, ha fél év után mindössze egy féléves félállást tudok felmutatni. De aztán belegondoltam. Az imádott szakmámban dolgozom egy szuper helyen és most hogy megvan az első nyugat-európai munkahelyem, talán a másodikat sem lesz olyan nehéz megszerezni. Az egész részlegen én vagyok az egyetlen nem holland, úgyhogy gyűjtöm szépen a tapasztalatokat. Mindenki baromi kedves és nyitott. A második napomon felvetettem, hogy megpróbálhatjuk a kommunikációt hollandul is. Úgyhogy minden második mondatom holland és többnyire így hangzik: ik heb een vraag, vagyis van egy kérdésem. Maga a munka sok sikerélményt ad, ez tényleg olyan, hogy odaraknak a számítógép elé, megmutatják az új rendszert, meg hogy bizonyos lépéseknél mit kell számításba venni, aztán én csinálom szépen. Az első napom utolsó másfél órájában konkrétan hazament az egész team, mondván, hogy szemmel láthatólag megy ez nekem, hát hajrá. Elmondhatatlanul jó érzés.

3 megjegyzés:

  1. Maggie, gratulálok!!!

    Most lehet, hogy csöpögősnek fogsz gondolni, de én ennek a hírnek állatira örülök!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon Örülök! Az első lépés! :-)

    VálaszTörlés