2016. július 30., szombat

élet iskolaszünet idején

Bucka kérdései közvetlenül elalvás előtt: Anya, ha a sárgát meg a kéket összekeverjük, milyen színt kapunk? Anya, ki találta fel a takarót? Anya, mit jelent, hogy vérszemet kapni?
Utóbbival folytatjuk. Ha például ugrasz egyet a kanapén, én nem szólok egyből rád, mire elkezdesz ugrálni, mint egy megvadult nyuszi. Sóhajt. 
Bucka: Én sosem akarok vérszemet kapni.
Én: Fiam, te ötpercenként kapsz vérszemet!

Egy percen belül rakoncátlankodni kezd. Repül az ágyból a párnája, amit kisvártatva a takarója követ.

Én: Látod, pont most kapsz vérszemet!
Bucka (felháborodva): Én nem is kapok vérszemet, te kapsz vérszemet!
Én (rezignáltan): Én nem vérszemet kapok, hanem gutaütést!

3 megjegyzés:

  1. "... hanem gutaütést!" :))))

    Írj többet, mindig várom!!!

    VálaszTörlés
  2. Végem van! :-D Az ilyen eszmefuttatásokért éri meg!

    [ szerintem a mai gyerkőcök sokkal okosabbak, mint én voltam az Ő idejükben. ]

    VálaszTörlés
  3. Igen, az ilyen dumák miatt éri meg! :-D

    VálaszTörlés