2016. május 3., kedd

bollen

Ma megettem 35 kis holland fánkot, mert időnként olyan kihívásokra is szükségem van, amelyeknek meg tudok felelni. Ez a kedvenc édességem, akkora, mint egy panírozott gesztenye, képviselőfánk tészta és tejszínkrém töltelék. A fotón, amit találtam, csokiborítás is van rajta, ez is gyakori, de az enyémek natúrak voltak. A kép erről a blogról van. Őszintén szólva nem hittem volna, hogy a holland konyhából kitelik egy egész gasztroblogra való, mert mit szépítsük, elég szarul főznek, ami alatt azt értem, hogy többnyire az ízetlen, radiírgumi állagú cuccokra buknak, de hát ezek szerint mégis. 



Mondjuk 35 kis holland fánkban inkább az a kihívás, hogy bent is maradjon, volt pár kétséges pillanat. Nem érdekel, akkor is megérte, noregret, fakje.

5 megjegyzés:

  1. 35? Ez komoly? Jézus, rágondolok és hányingerem lesz. :D
    Ez nem profiterol? Nálunk az néz igy ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az, az profitról, pontosan. csak kisebb, pont egy falat. és nincs rajta szósz.
      nem egy ültő helyemben ettem még, hanem nyolc óra alatt, kettesével, hármasával. :-D
      ma másfél kilóval soványabb vagyok, mint tegnap, úgyhogy hivatalosan is nincs igazság a földön! :-D

      Törlés
    2. :D Igen, szosszal meg durvabb. En par hete talan 5ot ettem meg, oke, kicsit nagyobb, de fuuuj. :D

      Törlés
  2. Hát... Ez vmi fogadás volt?
    Feltaláltad a holland fánk diétát? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez csak adott pillanatban jó ötletnek látszott... :-D

      Törlés