2016. április 12., kedd

alkotói válságban vagyok

Ami tök kár. Csütörtökön például láttam egy szép szivárványt, íme:

Szerdán rádöbbentem, hogy egy pillanatig sem tudok tovább kozmetikai kisrenoválás nélkül èlni. Beestem hát a legközelebbi kozmetikushoz, egy bolgár csajhoz. Ráér, rá. Epiláltathatok bajuszt, festethetek szempillát? Persze. Szuper Lefeküdtem, erre ő előkapott egy spulni rózsaszín cérnát, letépett egy darabot és összesodorta a bőrömön. Életemben nem láttam még ilyet. Mondjuk, most sem, mert másodperceken belül patakokban folyt a könnyem. Még mikor festékes szempillákkal feküdtem, akkor is ott tartottam, hogy én ugyan már elég régóta nem dohányzom, de isten bizony, mindjárt felállok és kimegyek rágyújtani. Szóval ezt a módszert szívből nem javaslom. Bár a végeredmény baromi szép lett.

4 megjegyzés:

  1. Hallottam már a módszerről, mégsem tudom elképzelni. Megyek, megnézem a youtube-on. :)

    VálaszTörlés
  2. Itt (UK) az indiaiak csinaljak. En sem voltam meg eleg bator soha, bar nem is volt ram szuksegem. Tizen eve van vagy 5 magyar kozmi a varosban. Esetleg a varosod FB magyar oldala? En is mindig onnan szedtem az enyeimet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. koszi, hat nem tudom. nem nyelvi félreértés volt, hanem módszertani. :-D
      összességében jobban bevált, mint a gyanta, szoval nem vetem el az ismétlés gondolatát. de lehet, bepalinkazok előtte. vagy utána. :-D

      Törlés