2016. április 30., szombat

reklámspotting

Múltkor két srác ült mellettem a vonaton. Azt mesélte egyik a másiknak, hogy kreatív egy reklámügynökségnél és minden haver azt hiszi, ez milyen laza, szabad meló, erre minden nap ott kell ülnie nyolc órát az irodában és reggelente van meeting is. Csak meg akartam mutatni, milyen kampányokat sikerül kiötölni az ilyen srácoknak újabban. (Amiről úgy értelsülök egyébként, hogy itt a youtube videók előtt nem lehet elnyomni a reklámok zömét. Egyszerűen nincs ilyen opció. Kurva idegesítő, amúgy. Nemrég volt öt percem, mielőtt Wes hazaért a gyerekekkel, mondom magamnak, micsoda kegyelmi pillanat, beteszem a Tankcsapdától a Szabadont full hangerőn... erre: andalító lágy muzsika, vegyél mandulatejet, a mandulatej finooooom.)

Na, szóval, a cég profilja: háztartási bolt, ahol bögrét, konyharuhát, szárítót meg konyhai kukát, meg ilyeneket lehet venni. Újrapozícionálják magukat a piacon, négy napos anyag, az eredeti még nincs is beilleszthető verzióban.

Ez meg a Bijenkorf, egy felsőkategóriás márkákat forgalmazó áruház kampánya, Tilda Swinton narrálásában. Nem az én stílusom, de baromi jól sikerült reklám. Tild a Swinton sok mindenre rá tudna venni a szugesszív hangjával, sajnos a Gucci táska vásárlásra pont nem. Na, nem mintha telne rá. A bolt kirakatai mindig profi kialalkítású zseniális összművészeti performanszok zenével, mindig le akarom fotózni, de sosem teszem.

(Nem feltétlenül holland marketingtermék, de egyébként az ország ki van plakátolva az új Mango kampánnyal azzal a szegény ázsiai lánnyal a főszerepben. Nagyon újhullámos meg minimál meg minden, de  nem éppen soft, mindig az az érzésem, hogy  a fotózás alatt végig verték azt a szerencsétlent. Nézzétek.)

3 megjegyzés:

  1. Mostanában minden "reklámcsaj" ilyen. Felmegyek a Zara, Mango, H&M honlapjára és az összes csajt, aki bemutatja a ruhákat szívem szerint bevágnám a kádba és lecsutakolnám, megmosnám a hajukat, megfésülném őket... olyanok, mint a csövesek. bleö!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hat, valahogy nem az volt az első gondolatom, hogy hű, de kéne nekem egy ilyen overál. hanem az, hogy hű, de kéne neki egy gyógytornász...
      de bejött a koncepció, látod, beszélünk róla!

      az sjp reklám még baromi vicces szerintem. :-D

      Törlés
    2. Hát... Ha leküzdöm az iránta érzett undoromat, akkor vicces, valóban. :-)

      Törlés