2016. április 4., hétfő

húsvét - retrospektív

A tavalyi készülődés még az óvoda idején ilyen volt.

Két főtt és két kifújt tojást kell vinnünk holnapra az oviba. Mivel nem emlékszem, hogy mindkét gyerekemnek-e, vagy csak az egyiknek, és jelenleg sem az ovis levlista, sem a facebook csoport nem elérhető, egyből dupla adagot csináltam. Szóval az utóbbi fél órát azzal töltöttem, hogy négy tojással smároltam és közben:
  • megértettem, miért remek hasizomerősítő az alhasi légzés
  • hálát adtam a sorsnak, hogy nincsenek hármasikreink
  • gondolkodtam, hogy a szerdai fél négykor kezdődő közös családi tojásfestést hogy szuszakolom bele a 8 és fél órás munkaidőmbe
  • imádkoztam, hogy csak ne most kapjam el a szalmonellát
  • megállapítottam, hogy bár a műveletet az utóbbi idők legerotikusabb élményeként könyvelhetem el, isteni szerencse, hogy a nyers tojás ízétől nem okádtam a tálba
  • filóztam, hogy ennek egy milyen idegesítő sípolása van
De a csúcspont asszem az volt, mikor a művelet 2/3-ánál a hanghatás miatt elkezdett vonyítani a kutya.

1 megjegyzés: