2015. augusztus 29., szombat

mindennapi kenyerunk

En ugy husvettol juliusig egyaltalan nem ettem kenyeret, se mas lisztes dolgokat, es ez eleg konnyen ment leven, hogy nem vagyok egy nagy kenyer fan. Jol le is fogytam tizennegy kilot, meg volt egy csomo egyeb pozitiv hozadeka, szoval orultem. A koltozesig. Itt tobbnyire a torokokhoz jarunk pekaruert, egy kivulrol kozepesnel kicsit rosszabb gyros-osnak latszo boltban hatul uzemel a pekseg. Magamtol be nem tettem volna a labamat egy ilyen helyre, mert biztosra vettem volna, hogy a pult mogott kivagjak a vesemet is egy eletlen kessel... Na, hat kar lett volna kihagyni, ez egy eleg komoly minosegi szintlepes az eddig megszokotthoz kepest. Ez peldaul a mai reggeli:

A bogre a meret erzekeltetese miatt van ott. Ez kulonben nem egy orias croissant, hanem egy ilyen vajaskifli anyagu, vicces formaju.... kenyer. Hat ebbol ne egyek en?!




Ma pindakaas-t kentem ra, ami szo szerint forditva mogyorosajt. Igazabol porkolt foldimogyoro hejastul durvara osszetorve, ami a sajat zsirtartalmatol suru majkrem allagu lesz. Nem azonos a jenki mogyorokremmel, mert annal sokkal darabosabb. Mi a piacon vettuk, van ott egy nagy porkologep, helyben porkolik a mogyorot, nagyon latvanyos, majd lefotozom. A pindakaast meg haromfele izesitessel aruljak: natur, fokhagymas es csipospaprikas. Naturral kezdtunk. Picit megsozva megorulok erte. A gyerekek fanyalognak, de ok mondjuk az itteni etelek zomere gyanakodva tekintenek. Igazabol az egesz eves tema hardcore, mi eddig nem reggeliztunk hetkoznapokon, csak egy kakaot ittak, mert az ovodaban ugyis van reggeli. Viszont mivel itt ugye az iskolaban nincs kozetkeztetes, ebedelni meg a deli szunetben hazahozom oket, folyton a kajalasukon agyalok. Es erre meg valogatnak is, aaah?! Nem baj, nekem itt a pindakaas-om, draga jo baratom, csak arra kene rajonni, mire kenjem ra, ami nem teszi tonkre a dietamat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése